Saturday, December 4, 2010

UPDATES On KAT-TUN World Big Tour 2010 DVD

T.T

LIMITED EDITION

[Specifications]

  • Special package (Inner shell acrylic carton + packaging)
  • Live photo booklet (32 pages)


DISC 1 : 63min

  • OVERTURE
  • N.M.P.(NO MORE PAIN)
  • FALL DOWN
  • Real Face
  • ONE DROP
  • Keep the faith
  • THE D-MOTION
  • Love yourself~君が嫌いな君が好き~
  • MAKE U WET~CHAPTER2~
  • LOVE MUSIC
  • Understandable~key of life~Shooting Star~FILM
  • DON’T U EVER STOP
  • RESCUE
  • LIPS
  • 愛のコマンド
  • GOLD


DISC 2 : 104min

  • 僕らの街で
  • FARAWAY
  • RIGHT NOW
  • HELLO
  • ONE ON ONE
  • RABBIT OR WOLF?
  • SWEET~LOST MY WAY
  • Going!
  • 喜びの歌
  • WILDS OF MY HEART
  • Peacefuldays
  • PROMISE SONG
  • N.M.P.(NO MORE PAIN)
  • ROCKIN’ ALL NITE
  • SMILE
  • ハルカナ約束


DISC 3 :55min

WORLD TOUR 2010

  • in KOREA
  • in TAIWAN



REGULAR EDITION

[Specifications]

  • Plastic box packaging
  • Enclosed : 5 postcards featuring each member


DISC 1 : 83min.

WORLD TOUR 2010 in KOREA

  • OVERTURE
  • N.M.P.(NO MORE PAIN)
  • FALL DOWN
  • Real Face
  • ONE DROP
  • Keep the faith
  • THE D-MOTION
  • Love yourself~君が嫌いな君が好き~
  • MAKE U WET~CHAPTER2~
  • LOVE MUSIC
  • Understandable~key of life~Shooting Star~FILM
  • DON’T U EVER STOP
  • RESCUE
  • LIPS~愛のコマンド~GOLD


DISC 2 : 100min.

WORLD TOUR 2010 in TAIWAN 1

  • 僕らの街で
  • FARAWAY
  • RIGHT NOW
  • HELLO
  • ONE ON ONE
  • RABBIT OR WOLF?
  • SWEET~LOST MY WAY
  • Going!
  • 喜びの歌
  • WILDS OF MY HEART
  • Peacefuldays
  • PROMISE SONG
  • N.M.P.(NO MORE PAIN)

WORLD TOUR 2010 in TAIWAN 2

  • ハルカナ約束


credits to strawberry_gemm@lj

No comments: